× منوی بالا منوی اصلی
true
true

نبض بازار

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه توانمندی های صادراتی به کار خود پایان داد

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی که از روز هشتم اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرده بود، امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان داد.

به گزارش خبربازار به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو پس از پنج روز عرضه توانمندی های ایران در حوزه های مختلف، امروز به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با معرفی محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی- مهندسی و پتروشیمی برگزار شد.

حضور بیش از ۲ هزار و ۲۳۰ بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۸ کشور جهان، از جمله دستاوردهای این نمایشگاه بود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی برگزار شد که در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف کردند.

این دوره از نمایشگاه نسبت به اکسپوی ۲۰۲۳، رشد ۲۰ درصدی داشته است.

 

true
true
نمایشگاه توانمندی های صادراتی به کار خود پایان داد
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false